26 d’oct. 2011

La Paz, meravellosament caòtica

Situada a 3.660 msnm, La Paz és la capital administrativa de Bolívia (Sucre és la capital judicial). Va ser fundada l’any 1548 pel capità Alonso de Mendoza. S’estima que hi viuen més de dos milions d’habitants.






Avui m’he dedicat a passejar i tafanejar. He estat una bona estona al Mercat Lanza on pots trobar de tot. Hi ha una zona on venen llibres nous i de segona mà. S'hi pot trobar des de codis civils, llibres de teoria econòmica, llibres escolars, i novel.les actuals, a exemplars de Jules Verne o d’Emilio Salgari en edicions molt antigues!

Aquí he conegut el Luis Metepatas…el cognom és aportació seva. M’ha explicat la seva vida que, tot s’ha de dir, he entès a mitges. L’únic que m’ha quedat clar és que ha ficat la pota moltes vegades, la pitjor… quan es va casar! tot un personatge!. M’he quedat el llibre "Viajando por Bolivia con Pepe el Ratón" i en un altra parada he comprat, un clàssic del cinema, La Misió. Com que em sobra espai a la motxilla...