26 de febr. 2012

!Corred insensatos!

Això és el que he fet aquests dies...córrer...i córrer per tornar a Auckland...buscar un vol cap a Indonèsia i deixar de gastar-me diners i més diners en aquest país que, bonic si que ho és si, però, ja ho vaig dir al principi...és car de co....He patit moooolt pel meu pressupost, que s'ha vist minvat substancialment...així que després de vint-i-cinc dies, marxo cap a Bali. 




Aquests darrers dies m'he mogut ràpid, de Queenstown vaig anar cap a Franz Josef, des d'allà de nou a Christchurch travessant l'illa sud per l'Arthur's Pass, i de Christchurch cap al nord resseguint la ruta que ja vaig fer per baixar.

La ciutat de Christchurch va patir ara fa un any un terratrèmol de 6,3, gairebé 200 persones van perdre la vida i el centre de la ciutat encara roman tancat.


Instal·lació en memòria de les persones que van perdre la vida al terratrèmol. Et convidaven a seure i romandre l'estona que volguessis.

Algunes fotografies dels meus darrers dies al país dels kiwis...








Marxo de Nova Zelanda amb la sensació de no haver disfrutat de tot d'aquest meravellós país, sense saber finalment si hi ha un barco per cada tres habitants o tres per cada un...sense haver vist cap kiwi (l'animal) de veritat, ni haver-me topat amb cap orco...ni cap Aragorn...ja,ja,ja...una pena.



1 comentari:

neus ha dit...

...també és veritat qeu és difícil superar les experiències de la Patagònia...que ara que penso, Xile potser tampoc era tan car...oi? (comparat amb NY...) jiji...

Ara si que ja et podràs relaxar prenent el sol en les fantàstiques platges de Bali...i sense gastar-te casi ni un euro! ;-) Oeee...

Petonet i bona arribada al sud est asiàtic!!!!!