2 de juny 2012

Phi Phi i voltants...

Continuo per illes tailandeses...m'he passat quatre dies a Phi Phi esperant que fes bon temps per poder anar a veure Maya Bay, la famosa platja de la pel·li La playa. Al final al quart dia va sortir el sol, així que cap allà que anem. La platja és increïble, sorra blanca, aigua d'un blau indescriptible, uns penya-segats espectaculars...i milers de turistes per tot arreu!!! ja,ja,ja!!! No sabeu el que em va costar fer quatre fotos en les que no sortís cap guiri!

Les deu lanxes amb guiris no es veuen, però hi eren...
Aquí també hi eren...


A Phi Phi ha plogut molt molt i molt, és el que té anar-hi en temporada baixa...i, tot i així hi havia força gent. No em vull ni imaginar com deu estar això en temporada alta! una bogeria segur!
Després de tres dies a  Phuket avui marxo cap a Koh Phangan.




2 comentaris:

neus ha dit...

WOAUAUUAUAUWW !!!

Anna ha dit...

A mi també em va ploure a les Phi Phi!!! Només dir que vaig passar fred a la barca i reconfortaven els esquitxos de l'aigua calenta del mar!

Marta si t'inspires a Koh Tao és el lloc més barat del món per treures el carnet de submarinista!