15 de jul. 2012

Cap al nord

El tren fins a Katha va durar unes 15 hores...ens va costat 13 dòlars d’upper class i els seients no estaven gents malament, això si mosques i mosquits a tutti pleni i algun ratolí...ah! i el lavabo, un forat amb sortida directe a la via...La idea era arribar a Katha i tornar el dia següent amb barco pel  riu Ayeyarwady, però el barco arribava amb un dia de retard!...no unes hores no, un dia! Jajaja...total que ens vam quedar allà un parell de dies. La veritat és que va resultar tota una sorpresa, Katha ens va encantar.  A la mitja hora d’arribar tot el poble sabia que hi havia quatre guiris voltant. De fet no en vam veure cap més.

El tren etern cap a Katha



Esmorzant a Katha amb l'Alex, l'Isis i el Will
Baixant pel Riu Ayeyarwady





De Katha vam anar fins a Monywa...primer vam agafar el barco, després una burgo i després un bus. Prop de Monywa hi ha tres coses interessant per veure, les Coves HpoWin Daung, la Thanboddhay Paya i el Buda Bodhy Tataung. Sens dubte el que més ens va agradar van ser les coves. N'hi ha més de nou-centes amb budes esculpits directament a la roca.












Thanboddhay Paya


No us perdeu la bastida de canyes de bambú
Bodhy Tataung







4 comentaris:

El viatge dels Rodamons ha dit...

Ooooh, això és una passada, preciós!
Espero que estiguis millor de la torçada del peu.
Una abraçada!

Marta ha dit...

Guaposssss!!!! Com esteu?
Myanmar és preciós amb gent encantadora. M'ha flipat aquest país! El meu peu continua el seu procès...fractura del 5è metatarsià!!!! Res greu...el tractament...repòs i paciència!!!! gràcies pel vostre interès!!!
Una abraçada en gran!

Anna ha dit...

Hola Marta!

Espero que et recuperis del peu.

Que tens previst fer les pròximes setmanes?

Jo arribo a BKK d'aquí 3 setmanes on em trobaré amb una amiga i anirem cap a Cambodja, després d'una setmana ella tornarà BKK-BCN i jo seguiré 2 setmanes de ruta per Cambodja fins al sud de Laos per on tornaré a BKK.

Em faria gràcia trobar-te pel món després d'haver-te seguit pel blog!

Per cert la meva amiga arriba aquest divendres, esta una mica acollonida pq és el seu primer viatge sola fora d'Europa.
Si t'estas recuperant a BKK potser us podeu trobar?
A reveure!

Marta ha dit...

Holaaaa Ana!
Ostres marxo avui cap a Chiang Mai! quina llàstima, no em podré trobar amb la teva amiga!
A l'agost seré a Vietnam amb unes amigues, fins el 24 i després vaig cap a Cambodja i Laos! seria genial coincidir!
Et deixo el mail i estem en contacte
martasanmarti@gmail.com

petonssss!!!!